*من که به دریاش زدم تا چه کنی با دل من/ورطه تو و تخته تو و ساحل و توفان همه تو*

خرید بک لینک

خدایا

ما برای داشتن دست های تو
ریسمان نبسته ایم
دل بسته ایم
همین که
حال دلمان خوب باشد
برایمان کافی ست...

پ ن ۱ : از جودیا عزیز خیلی ممنونم که بیت عنوان پستشون باعث شد تا این عکس یادم بیافتد و این عکس را قرار دهم و این متن را مناسب این عکس دیدم امیدوارم دوست داشته باشید دوستان عزیزم

پ ن ۲ : خدایا که را داریم جز تو ، تو تنها منبع آرامش ما هستی تنها عزیزدلما تویی خودت مارا یاری گردان تا بتوانیم رضایت شمارا بدست آوریم و از زندگی سر بلند بیرون آییم ان شاء الله

پله پله تا ملاقات خدا...

ما را در سایت پله پله تا ملاقات خدا دنبال می‌کنید

برچسب: من که به دریاش زدم,من که به احتمال نود درصد,من که به تو نمیرسم,که من به زندگی نشسته ام,که من به زندگی نشستم,نگار من که به مکتب نرفت,من که امروزم بهشت نقد, نویسنده: بازدید: 274 تاريخ: چهارشنبه 17 شهريور 1395 ساعت: 13:42

صفحه بندی